2009 m. balandžio 16 d., ketvirtadienis

Suši


Reikės :

Nori lapų
Suši ryžių
lašišos rukytos
krabų mėsos
agurko
avokado
ryžių acto
Wasabi krienų
Sojos padažo
druskos
cukraus

Eiga:

Išsivirti ryžius,i juos dėti 1 a.š. cukraus,1a.š. druskos,ir 2 a.š. ryžių acto,tada atvėsinti. Ant kilimėlio patiesti Nori lapą ant jo dėti ryžių,tada ,lašišos ar ktrabų mėsos ,avakado ar agurka,aš vienu dariau su krabų mėsa ir avokado o kitus,su lašišas ir agurku .Susukame,suformuojame,ir supjaustome .Padarome padažiuka su Wasabi krienais ir soja ,mirkome sušio ritinėli ir valgome,Skanaus :)

5 komentarai:

  1. nekenciu wasabi...man geriausiai soja...o sushi jeeeega!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. o man wasabis liux,aš ji su virtu kiaušiniu valgau :))))

    AtsakytiPanaikinti
  3. man ne...nei wasabi nei marinuoti imbierai neee...nors siaip imbiera megstu :) skonio reikalas. Saunuole, kad pasidarei puslapiuka-svekinu :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. o va imbiero net nepirkau,nes negražiai atrodo jis man ,tai nežinau,nors šiaip man skanu ,daug kur naudoju :)
    ačiū :)))

    AtsakytiPanaikinti
  5. na va,matai ? o aš sojos nelabai mėgstu :)))

    AtsakytiPanaikinti