2010 m. balandžio 7 d., trečiadienis

Pieniška kiaušinienė

Kiekvienai mamai norisi paruošti skaniausius pusryčius savo mažyliui ,ir žinoma sveikiai :) taigi manąjam dar tik 2 metukai,kepto maisto daug neduodame,tai bandžiau išvirti kiaušinienę pienuke :) nuo šiol ir pai taip valgau,nes daug skaniau . Kiaušinienė gaunasi tokia puri,minkštutė,o skanumas....

Reikia:
2 naminių kiaušinukų
400ml pienuko
šiek tiek druskytės (jei gaminu sau tai dedu puse kūbelio vištienos bulijono)

Eiga nesudėtinga,kiaušinukus išplakiau su druskyte iki tąsios,vientisos masės.Supyliau pienuką į dubenėlį ,į jį kiaušinio pakinį ir užviriau ant nestiprios ugnies. Ištisai maišiau,kai užverda pradeda kiaušinį traukti į gabalėlius ,kai pienas tampa skaidrus kaip vanduo tada jau mūsų kiaušinienė paruošta ir keliaujame valgyti.

Nukošiame ,kad skystis išbėgtų ir valgome su daržovėmis :) Skanaus

4 komentarai:

  1. Puikus receptėlis. Šįryt ir aš pabandžiau išsikepti tokią kiaušinienę - tikrai labai labai skanu!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Smagu,kad patiko :) šiuo metu tai mano mėgstamiausia kiaušinienė ,o ir soti labai :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Čia mano vaikystės mylimiausia kiaušinienė :) Tik tėtis ją mokėjo skaniai iškepti. Net ir aš proporcijų nenutaikau. Reikės pabandyti šį receptą, gal tai būtent jis :)
    Mes tik nenukošiame skysčio.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Šitos kiaušinienės receptų labai daug , visi jie panašūs, bet ir kažkuom skirtingi.Užklausiau močiutės apie tokią kiaušinienę tai ji taip pat teigė kad tai jos vaikystės skanumynas ,ir jie kepdavo dar su spirgučiais :) ir pieno taip pat nenupildavo .Čia skonio reikalas manau :) Kai kurie žmonės ir miltų dar įmaišo ,na bet vėlgi skonio reikalas, man skaniausia štai tokia kurią aš gaminu :)

    AtsakytiPanaikinti